sâmbătă, 31 ianuarie 2009

Cat te schimba machiajul si coafura?

De nenumarate ori am fost uimita de puterea machiajului si a coafurii!
Recunosc, ca nu de putine ori am fost dezamagita de modul in care arata unele vedete sau fotomodele nemachiate. God! Cine a inventat machiajul merita un premiu Nobel. Insa e cam tarziu sa-l premiem deoarece de peste 2.000 se vorbeste despre machiaj.

Eu recunosc, sunt dependenta de machiaj. In conditii extreme, cand nu ma machiez, am nevoie de o saptamana sa ma reobisnuiesc cu fata mea. Foto de mai jos reprezinta un experiment pe propria-mi piele, la evenimentul care a anuntat tendintele in frumusete P&G. Apropo, extremele sunt la moda: fie ai un machiaj extrem de natural, fie unul incarcat (turcoaz este culoarea anului), in general, la coafuri fruntea trebuie sa fie libera, iar hainele sunt fie sobre in culori inchise, fie foarte, dar foarte colorate.



2 comentarii:

  1. iti recomand o crema antirid.. urgent...

    RăspundețiȘtergere
  2. Machiajul iti poate crea multe riduri pe care nu le ai. Cine se machiaza mult (mai ales actorii, fotomodele, sopranele stiu asta:-)

    Cu demachiant si putin somn s-a rezolvat:-)

    RăspundețiȘtergere