miercuri, 23 aprilie 2008

FAAR PLAY





































Cea mai interesanta, captivanta si pe departe cea mai fascinanta revista care mi-a cazut in mana de foarte mult timp... Am descoperit-o la Belgrad, cand asteptam cuminte si cu evantaiul in mana (ca orice spectator veritabil care vizioneaza live prezentari de moda:-) sa inceapa show-ul. Pictoriale inedite, care depasesc cu mult media imaginatiei colective, imagini indraznete si alaturari socante (vezi pictorialul in care este alaturi o fetita cu chip de papusa si o femeie proaspat ucisa). Faar Play.

Este o revista de fashion art conceputa de catre organizatorii Festivalului de Moda de la Belgrad. Este o demonstratie de forta a imaginatiei si creativitatii sarbilor. Practic, este marea bila alba pe care am acordat-o vizitei capitalei Serbiei.

Apare de doua ori pe an. Abia astept sa pun mana pe urmatoarea editie, care va aparea undeva in vara (deja am aranjat cu O. sa mi-o aduca atunci cand mai calatoreste in Serbia).


Rasfoind revista, pe care o pastrez cu mare drag, am uitat de grahnicierii vehementi si cu fete de comunisti de la vama cu Serbia, care ne-au luat la intrebari: de ce, unde si cum venim in Serbia etc... O atitutine nedemna pentru pretentiile timpurilor in care traim.
Am fotografiat cateva pagini pentru a va arata si voua cat de fascinanta poate fi. Fascinanta pentru cei la fel de pasionati ca si mine de pictorialele de moda.


Bravo 10 contribuitorilor FAAR PLAY! Ma intrebam cum ar arata o revista de fashion art in Romania. Dar pe cine ar interesa? S-ar vinde in mai mult de 1.000 de exemplare? Oare?




Foto: Cristina Nichitus


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu