marți, 22 aprilie 2008

un hotel fantomatic






















Localizare: Castres, Franta
Pret: 60 de euro camera/noapte
Puncte forte: senzatia ca esti vizitat de fantome
Nume: Hotel L'Europe
In timpul periplului prin Franta am avut parte de o super supriza. In cochetul (and very expensive) orasel Castres am fost cazati la Hotel L'Europe. Un hotel cu un look fantomatic, demn de pretentiile oricarui britanic vanator de fantome. In trecut, locatia a fost resedinta unor "smecheri" iar acum s-a transformat in hotel. Are 3 etaje, nu exista lift, vederea catre tablouri iti este umbrita de plante uriase, intinse chiar si pe 2 nivele. Pe un perete s-a amenajat o mini "catedrala" (o macheta uriasa) strajuita de statui, icoane si flori. Fiecare camera este amenajata cu totul altfel. De la camere cu cada in interior, fara nici un perete despartitor, la camere cu pereti din oglinzi, paturi care te imbie la incuiat catuse (:-)), pereti plini de animal printuri (aviz fanilor lui Cavalli).
Pentru ca am fost un grup de 10 persoane si ne-am "prins" in timpul cinei ca fiecare avem parte de un altfel de decor, pe la ora 23.00 am plecat intr-un periplu sa vizitam camerele. Va dati seama ca scarile (foarte mici, de altfel:-) scartiau si noi ne amuzam teribil. Camere foarte colorate care ar fi fost deliciul oricarui copil (mai mic sau nu), camere foarte fashion sau simple, toate aveau ceva special. De remarcat efortul decoratorilor, care au imbinat mobilier gen Ikea cu mobilier cu patina timpului.
Ne-am amuzat teribil cand am aflat ca de-a lungul timpului au fost cazati (fara voia lor, evident) grupuri de japonezi. Mare le-a fost mirarea gazdelor cand au observat ca dimineata ieseau cate 5 - 6 din camere, de frica:-)) Dupa 2 - 3 experiente de acest gen asiaticii nu mai sunt cazati in acest hotel.
Revin cu alte fotografii, si mai graitoare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu