sâmbătă, 23 august 2008

Faithless nu este God-ul Dj-iilor!



Unul dintre artistii de mare calibru pe care imi doream sa-i vad live anul acesta a fost Faithless. M-am bucurat foarte mult cand am aflat ca voi avea ocazia sa-l ascult luna aceasta. Insa am fost dezamagita, ca multi altii care au participat la spectacolul sustinul in parcul Izvor din Bucuresti.
Dj-ul a stiut unde se afla, ba chiar a tinut sa strige de-a lungul show-ului "Bucuresti" spre multumirea publicului roman, si-a schimbat tricoul (de 2 ori am observat eu), a fumat si s-a jucat. Insa in prima ora, melodiile alese de el pentru a le mixa, nu au prea fost pe gustul meu... Si nu doar al meu...
Vorba unui amic, parca ar fi fost play listul de la i-podul unui bunic... Sa fi crezut oare ca romanii nu au acces la muzica de ultima ora?
In cea de-a doua parte a spectacolului, mai bine zis din momentul in care a aparut Sister Bliss, colega sa parca am inceput sa intelegem ca suntem la Faithless!
Chiar nu am inteles din ce cauza a ales multe dintre melodiile pe care le-a mixat: nu isi luase doza de... cafea sau starea lui de spirit era chiar raggae...
Una peste alta, imi pastrez opinia - prefer un artist care sa nu stie ca este la Bucuresti, dar care sa-si faca meseria cum trebuie (gen Lenny:-P)...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu