luni, 13 octombrie 2008

Atmosfera din Cluj Napoca

Cand eram in liceu imi doream sa merg la facultate la Cluj Napoca. Nu stiu exact de ce, dar ma atragea foarte tare acest oras. "Noroc" ca mamam, fire pragmatica, m-a convins ca jurnalismul trebuie studiat in Bucuresti, pentru ca aici "se intampla cele mai multe lucruri" si pentru ca "exista cele mai multe publicatii, televiziuni, radiouri".
Totusi, Clujul a ramas undeva in sufletul meu si chiar am asteptat ocazia sa vizitez orasul. M-a impresionat foarte placut, in special datorita unitatii arhitecturale (in comparatie cu Bucurestiul arata ca o parte a Vienei sau a Budapestei) si datorita modului calm si cald in care vorbesc oamenii.
Daca ajungeti in Cluj e musai sa mergeti si la Cetatuie, un parc formidabil, de unde se poate admira panorama orasului si unde sunt niste terase foarte sic.

Iata cateva foto menite sa exprime atmosfera din Cluj la mijlocul toamnei.










2 comentarii:

  1. Superb oras, asa am auzit si asa reiese si din poze... Sper sa am ocazia sa-l vizitez si eu.

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa stii ca merita vizitat. Ai impresia ca esti intr-un oras european (datorita arhitecturii). Nu prea are nimic de-a face cu Bucurestiul...

    RăspundețiȘtergere