miercuri, 22 octombrie 2008

Personaje din Madrid

Madridul este un oras foarte prietenos. Mi-ar placea sa traiesc macar o luna aici.
Prin periplul meu am surprins cateva personaje demne de prezentat.
In primul rand, am fost placut surprinsa sa zaresc o spaniola veritabila imbracata ca intr-o zi de sarbatoare. I-am facut cateva fotografii si cu cat s-a apropiat mai tare, mi-am dat seama ca nu este din Spania. Tatuajul de pe brat a tradat-o. Daca nu v-ati prins de originea ei, dati zoom pe brat:-)

Oamenii de aici sunt foarte liberi in gandire si relaxati (cel putin asta este parerea mea, dar cele 5 zile (in total) petrecute aici poate nu sunt suficiente pentru a da verdicte in acest sens). In fiecare parc, tinerii stateau exact ca in imaginea suprinsa noaptea:-). La noi ar fi de-a dreptul scandalos si s-ar lasa cu amenzi de la gardienii publici. Acolo, era ceva absolut natural.

Si ei au homelessi lor. Chiar in parcul din fata Palatului Regal este fotografiat acel culcus.

Indianca descult mi s-a parut foarte frumoasa:-), iar ca sa-l fotografiez pe domnul cu barba m-am chinuit ceva (imi era frica sa nu se supere si sa inceapa sa cante ceva gen ZZ TOP).











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu