Unui jurnalist din domeniul meu ii sunt date, din fericire, sa vada multe lansari de produse cosmetice (bucuria oricarei domnisoare:-). In mare, nu prea se mai poate reinventa apa calda in acest domeniu, desi mereu apar produse noi care promit. Unele dintre ele chiar au si efecte.
Insa promovarea face diferenta...
De curand, am asistat la cea mai inedita lansare de parfum. Este vorba de Fuel For Life, de la DIESEL.
Am fost intampinati la studiourile cinematografice din Buftea de o pleiada de actori tineri, care au recreat atmosfera anilor '30. Si nu doar ca ni s-a dat sa mirosim parfumul ci si sa-l gustam:-)
Serios! Am gustat (legati la ochi) o parte din ingredientele ce au creat notele de baza: zmeura, grepfrut, levantica (da, este comestibila!), coacaze, piper rosu... Si organizatorii nu s-au folosit doar de simtul gustului pentru a ne face sa descoperim aroma finala si ne-au pus sa mirosim (tot legati la ochi) balsamuri de anason, ambra, heliotropina, iasomie, paciuli, coacaze.
Concluzia: traiasca ideile stralucite ale departamentelor de promovare!
Bine ca nu iti era foame ca mincai tot parfumul!
RăspundețiȘtergereEi, nici chiar asa!
RăspundețiȘtergeredar zmeura era chiar delicioasa:-)