miercuri, 25 iunie 2008

MISS BRIDE

Ciudat pentru unii, dar am inceput sa colectionez ursi din plus cam pe la varsta de 22 de ani. Pana atunci nu colectionasem nimic. Nici pentru ursuleti nu credeam ca voi face vreo pasiune, dar am primit multi in dar si ce puteam sa fac? (Recunosc, imi si plac.) Ceea ce este special la ursii cazati in camera mea, este ca majoritatea sunt adusi din diverse colturi ale lumii. Ultimul sosit in colectia mea este o ursuleatza foarte speciala. Este o domnisorica pregatita sa spuna DA unui... urs, probabil. A sosit tocmai din California, Santa Clara, dintr-unul dintre magazinele din hotelul Marriott.
Cred ca in traditia americanilor acest gen de jucarii din plus inlocuieste traditionala papusa (cracanata) postata pe Dacii impodobite cu baloane si ghirlande din hartie creponata din traditia romaneasca.
Pana una alta, MISS Bride ocupa un loc de cinste in camera mea invadata de ursi (aproximativ 30).




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu